פיזיותרפיה בעזרת תרגילים ומכשיר לחיזוק רצפת האגן

כל מה שחשוב לדעת

סובלת מבריחת שתן? כדאי שתשקלי לשלב תרגילי פיזיותרפיה לחיזוק שרירי רצפת האגן. אז כיצד מחזקים את שרירי רצפת האגן? ולמה חיזוק רצפת האגן זה כל-כך חשוב? כל הפרטים בכתבה – הישארו איתנו!

המשיכו לקרוא!

מדוע יש חשיבות גבוהה לחיזוק שרירי רצפת האגן?

רצפת האגן שוכנת בין רגלינו. היא מורכבת מרקמות חיבור, עצבים, כלי דם ושרירים. מעל רצפת האגן ממוקמים איברי האגן: שלפוחית השתן, הרחם והחלחולת. לכל אחד מהאיברים הללו יש פתח המשמש כמעבר דרך רצפת האגן- צינור השתן, הנרתיק ופי הטבעת.
שרירי רצפת אגן חזקים שומרים היטב על מערכות השתן, המין והצואה. שרירי רצפת אגן חלשים עלולים לגרום לסימפטומים קשים כמו בריחת שתן, צניחה של איברי האגן מטה, צניחת רחם, צניחת נרתיק, צניחת שלפוחית השתן ובמקרים חריגים גם צניחת רצפת האגן כולה שעלולה להוביל לקושי בעשיית צרכים.

פיזיותרפיה לחיזוק שרירי האגן - עד כמה זה מורכב?

תרגילים לחיזוק רצפת האגן הם תרגילים פשוטים, וניתן לבצע אותם בכל מקום. כל מה שצריך לעשות זה לכווץ את שרירי הסוגרים ולשחרר, ככל שתחזרו יותר פעמים על תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן, כך השרירים שלכם יהפכו חזקים יותר. יתרה מזאת, תרגילים לחיזוק רצפת האגן יכולים לסייע בחיזוק שרירי הבטן.

אילו תרגילים לחיזוק רצפת האגן מומלץ לבצע?

תרגיל לחיזוק רצפת האגן מס' 1:

שכבי על גבך, הצמידי את הגב למזרון ואל תשאירי מרווח בין הגב למזרן כלל. הניחי כדור או כרית בין הרגליים. לחצי על הכדור או הכרית בעזרת שתי הרגליים, תוך כדי כווצי את שרירי הבטן והסוגרים. חזרי על התרגיל במשך 20 שניות ושחררי.

תרגיל לחיזוק רצפת האגן מס' 2:

התמקמי בישיבת שש, השתדלי למקם את כפות הידיים בקו ישר לכתף, את הברכיים מקמי בקו ישר לאגן. הקטיני את שקע המותן ומשכי את הגב העליון כלפי מעלה. תרגלי נשימות תוך כדי וכווצי את שרירי הבטן, הישארי בתנוחה זו במשך 15 שניות ושחררי.

תרגיל לחיזוק רצפת האגן מס' 3:

שכבי על גבך והצמידי את הגב למזרון בלי להשאיר רווח בין גופך למזרן. הניחי כרית מתחת לאגן וישרי את רגלייך כלפי מעלה ובצעי ירידה של הרגליים לכיוון הרצפה, תוך כדי כווצי את שרירי הבטן והסוגרים.

תרגיל לחיזוק רצפת האגן מס' 4:

הניחי את האמות על מזרן תוך כדי שהמרפקים מונחים בקו ישר על המזרן, עם הכתף כלפי מטה. החזיקי את הגוף באוויר ותוך כדי כווצי את שרירי הבטן והסוגרים, החזיקי כך בין 30-40 שניות.

תרגיל לחיזוק רצפת האגן מס' 5:

עמדי על רגל אחת, ואת הרגל השנייה תכפפי לכיוון הפנים. שמרי על ברך מורמת אל קו האגן, תוך כדי כיווץ הבטן והסוגרים, בצעי את התרגיל בין 20-30 שניות.

האם קיים מכשיר לחיזוק שרירי רצפת האגן?

פתרון נוסף להתמודדות עם בריחת שתן, הוא מכשיר לחיזוק שרירי רצפת האגן בשם היי טאץ שור (I Touch Sure) – הפתרון המושלם לחיזוק שרירי רצפת האגן

אם גם אתן סובלות מתופעת בריחת שתן, חשוב שתכירו את I Touch Sure – מכשיר משנה חיים, ללא תופעות לווי. המכשיר מטפל ומונע את תופעת בריחת השתן, תוך חיזוק שרירי רצפת האגן. המכשיר מסייע בהתמודדות עם תופעות רבות כמו למשל:
· התמודדות ומניעה של בריחת שתן
· שלפוחית רגיזה
· דחיפות במתן שתן
· בריחת שתן בעת יחסי המין

אולי עוד יעניין אותך:

פיזיותרפיה לחיזוק רצפת האגן

פיזיותרפיה בעזרת תרגילים ומכשיר לחיזוק רצפת האגן כל מה שחשוב לדעת סובלת מבריחת שתן? כדאי שתשקלי לשלב תרגילי פיזיותרפיה לחיזוק שרירי רצפת האגן. אז כיצד

קרא עוד »

חיזוק שרירי רצפת האגן חשוב מאוד, בעיקר עבור נשים בהריון – שרירי רצפת אגן חזקים יכולים להקל על תהליך הלידה. בMDS PHARM אנו מתמחים בשיווק של מגוון רחב של מכשירים שנועדו לחזק את רצפת האגן, המוצרים שלנו סייעו לאלפי אנשים לשפר את מצבם הבריאותי. הקניה דרכנו מאובטחת, ויש לנו שירות לקוחות מצוין ואדיב. אנחנו כאן עבורכם לכל שאלה וייעוץ.

דילוג לתוכן